vvBrabantia verlengt samenwerking met Mustafa Peljto

3 februari 2022 13:30

Mustafa Peljto, KNVB UEFA-A en PRO BVO gediplomeerd is sinds 1 augustus 2020 als Hoofd Jeugdopleiding samen met zijn ervaren en enthousiaste leden van de Technische Jeugdcommissie verantwoordelijk om onze ambities en doelstellingen rondom de jeugdopleiding van vvBrabantia te realiseren, zoals beschreven in ons Kompas Voetbalbeleidsplan.

Inmiddels zijn de volgende belangrijke stappen gezet:

• Het opstarten van een Academie Jeugdopleiding JO13-JO19 met ervaren en gediplomeerde KNVB UEFA trainers.
  • Een Keepers Academie die zorgt dat al onze jeugdkeepers onder- en bovenbouw wekelijks door diverse keepertrainers worden getraind.
  • Een gewijzigd jeugdselectie- wisselbeleid.
  • Zorgen voor doorstroom van talenten naar ons 1ste elftal en jong Brabantia.
  • Samenwerking met de BVO FC Eindhoven;
  • Het faciliteren van KNVB trainers- cursussen incl. het coachen en begeleiden van onze jeugdtrainers binnen de JO8-JO12 en recreatie bovenbouw JO13-JO19;
  • Realisatie van het door de KNVB certificeren van onze jeugdopleiding;
  • Inzet van een Pedagogisch coördinator die zorgt voor een juiste wijze van communicatie en gedragingen van stafleden en spelers rondom jeugdelftallen met als uitgangpunt respect naar elkaar, plezier en gezelligheid. Het Hoofd Jeugdopleiding speelt in dit totale proces ook een zeer belangrijke rol. Wij als bestuur zijn daardoor verheugd te kunnen melden dat we de samenwerking met Mustafa Peljto voor de komende jaren gaan voortzetten.

Het bestuur wenst Mustafa en de TJC leden Mitchel Hovestad, Hans van Hoof, Dion van Wanrooij, Lex van Ham en Suzan Teklenburg ontzettend veel succes.

Bestuur vvBrabantia

vvBrabantia-mustafa-peltjo-contract-2022.jpg