In Memoriam Jan Neggers

28 maart 2022 20:30

Op 25 maart jl. is Jan Neggers plotseling overleden, Jan werd zevenenzeventig jaar.
Jan kwam via zijn drie voetballende zonen John, Theo en Marcel eind jaren zeventig als voetbalvader bij Brabantia.

In het seizoen 1980/81 werd hem gevraagd jeugdleider te worden en dat werd de start van een vijftienjarige periode, waarin hij diverse functies op het bestuurlijke vlak bekleedde.

Achtereenvolgens was Jan jeugdleider, jeugdcoördinator van de C-jeugd, jeugdvoorzitter en vanaf 1995 voorzitter van de zaalafdeling; deze laatste functies betekenden dat Jan vanaf 1983 ook lid was van het hoofdbestuur.

In maart 1995 stopte Jan met zijn bestuurlijke activiteiten, maar bleef hij nog wel even actief als zaalvoetballer. Naast speler was Jan ook actief als KNVB-scheidsrechter en in die hoedanigheid leidde hij regelmatig vriendschappelijke wedstrijden en toernooien van Brabantia elftallen.

We wisten dat Jan hartklachten had, maar werden toch overvallen door zijn plotselinge overlijden.

Brabantia wenst zijn kinderen, familie en vrienden heel veel sterkte bij dit zo plotselinge verlies.