Norfolk team op bezoek bij vvBrabantia

9 april 2022 10:00

Norfolk school was in Nederland op trainingskamp, ze waren met 3 teams hier heen gekomen, onder 14, onder 15 en onder 16. Elke team van Norfolk school speelde ergens anders, onder 16 kwam naar vvBrabantia.

Wij hadden gekozen om met alle 2e jaars van JO15-1 en alle 1e jaars van JO17-2 te spelen. Team Brabantia bestond uit 20 man. Bilal, hoofdtrainer JO17-1, heeft hiervan 2 teams samengesteld, beiden teams zouden een helft spelen.

De eerste 29 min kon Brabantia goed meekomen, tot er in de 30e min 0-1 op het scorebord kwam. Daarna ging het heel snel en hadden we bij een ruststand een score van 0-5

2e helft begon Brabantia met het 2e team binnen de lijnen goed. Waren erg gretig en probeerden nog iets te maken van de wedstrijd. Heen en waar wat kansen, kwam Brabantia alsnog 0-6 achter, daar paar goede kansjes van Brabantia waar ook de 1-6 tot stand kwam. Brabantia probeerde wel, maar Norfolk was gewoon een sterker team en bereikten we een eindstand van 1-7.

Na de wedstrijd samen met de trainers van Norfolk in de kantine wat nagepraat over de wedstrijd. Ze willen graag volgende jaar weer komen, maar dan met hun onder 14 team.

Wij willen de spelers, staf, en Norfolk school erg bedanken voor deze leuke ervaring.

Tot volgend jaar Norfolk

Anne Henk Witzenburg

vvbrabantia-norford-02.jpg vvbrabantia-norford-03.jpg vvbrabantia-norford-04.jpg
vvbrabantia-norford-05.jpg vvbrabantia-norford-08.jpg vvbrabantia-norford-06.jpg