Faciliteiten sportpark

Faciliteiten Sportpark Strijp

Zoals u wellicht weet heeft vvBrabantia – samen met andere sportverenigingen en het Christian Huygens College een hypermodern sportpark. Naast voetbal, tennis en korfbal heeft Sportpark Strijp ook nog een prachtige sporthal met daaraan gekoppeld een multifunctioneel sportcafé. Dit sportpark heeft zoveel faciliteiten, dat mogen we gewoon niet alleen voor onszelf houden! Daarom wil vvBrabantia – binnen haar wettelijke mogelijkheden – deze faciliteiten ook ter beschikking stellen aan haar sponsors.

Hieronder staan een aantal faciliteiten die wij u kunnen aanbieden.

Sportpark
Voor bedrijfs-sportevenementen, zoals b.v. een (mini) voetbal- of volleybal toernooi, een sport- en speldag of de basis voor een fietsenrally.

Sporthal
Voor alle mogelijke zaalsporten, incidenteel, periodiek of in toernooivorm.

Sportcafé
Een grote, op te splitsen ruimte met een grote en een kleine bar. Mogelijkheden voor diverse zakelijke en feestelijke activiteiten, tot ± 300 personen, maar ook een avondje darten, kaarten of biljarten.

Sponsor/VIP room
Het sportcafé is door scheidingswanden geschikt te maken voor allerlei groepen.

Vergaderruimtes
Vergader- presentatieruimtes van 10 tot 200 personen.

Catering
Bij alle evenementen kunnen wij de volledige catering verzorgen.

Zakelijk
U heeft een grote (product)presentatie voor al uw zakelijke relaties, een specifieke lezing, een bedrijfsjubileum, een receptie of een vergadering voor leden, medewerkers of aandeelhouders. Een start- en eindpunt voor een excursie of dagtrip, het is allemaal mogelijk op sportpark Strijp.

Feestelijk
Dit spreekt eigenlijk voor zich! Al uw bedrijfs- en particuliere feesten, jubileums, verjaardagen, recepties, noem maar op! Indien gewenst geheel georganiseerd, dus incl. catering, aankleding enz.

Organisatie
vvBrabantia bestaat bijna 100 jaar en heeft dus veel ervaring in de organisatie van al die (bovengenoemde) activiteiten. Of het nu gaat om het uitzetten van fietsenrally, de volledige organisatie van een sport- of spelevenement, die grote presentatie (incl. beamer) of een uitgebreide catering en bediening, wij regelen dit voor u.

Kosten
Als sponsor van vvBrabantia kunt u gratis gebruik maken van de beschikbare ruimten. Kijk op bijgevoegd sponsoroverzicht voor de mogelijkheden. Andere, specifieke kosten zijn op aanvraag.

Contact
Mocht u, naast genoemde voorbeelden, eigen ideeën hebben, waarbij ons complex voor u geschikt kan zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Contactpersoon: Peter Kruizinga, tel. 06 2336 4594 of stuur een e-mail naar: [email protected]