Sponsor worden

Wat kunnen wij u als (toekomstige) sponsor bieden!

vvBrabantia is een levendige voetbalvereniging met ongeveer 1150 leden in het Eindhovense stadsdeel Strijp. In haar bijna 100-jarige bestaan heeft de vereniging een belangrijke plaats binnen de Eindhovense gemeenschap ingenomen.

Op het sportpark is het een komen en gaan van leden, ouders, familieleden, vrienden, bezoekers en belangstellende. Al deze mensen komen genieten van de sport en de gezellige sfeer die daarom heen hangt.

De jongens-, meisjes-, mannen- en vrouwenteams worden getraind door ervaren trainers. Teamleiders zorgen voor alle randzaken rondom een elftal. De samenstelling van het eerste seniorenteam wordt zoveel mogelijk uit de eigen jeugd gehaald. Dit heeft een positief effect op de binding tussen de vereniging en de Strijpse gemeenschap. De grote instroom van jeugdleden toont aan dat vvBrabantia meer biedt dan voetbal alleen.

Daarnaast heeft de vereniging een enorm korps van vrijwilligers. Deze mensen vormen het fundament van de club. Dag in, dag uit, week in, week uit zorgen zij ervoor dat vvBrabantia een goed georganiseerde gezellige gemeenschap voor iedereen is.

Ook de goede samenwerking met de gemeente Eindhoven, Ergon, Korein, WIJ Eindhoven, reclassering en Springplank 040, Korfbalvereniging Rust Roest en Olympia VMBO schoolgemeenschap zorgt voor een stabiele gemeenschap in Strijp.

Onze doelstellingen:

• plezier in voetbalsport;
  • een gezonde en fitte samenleving;
  • door samenwerking het hoogte doel nastreven;
  • normen en waarden respecteren;
  • maatschappelijk belang onderstrepen;
  • gezonde financiële basis;
  • representatief sportcomplex.
Wat betekend sponsoring voor ons

Sponsoring is belangrijk voor onze vereniging. Vele grote en kleine bedrijven maar ook individuele personen steunen de club financieel. De bedrijven krijgen hierdoor de mogelijkheid om naamsbekendheid te krijgen of uit te breiden. Daarnaast speelt natuurlijk ook de clubliefde een belangrijke rol.

U kunt kiezen uit 5 verschillende sponsorpakketten waarin de mogelijkheden voor iedere sponsor, van klein tot groot, zijn gerangschikt. De pakketten worden afgesloten voor een periode van 3 jaar. Inhoud pakketten BRONS , ZILVER, GOUD, DIAMANT en PLATINA

Ook bieden wij diverse faciliteiten aan op Sportpark Strijp
Allereerst willen wij u bedanken voor de getoonde interesse in de vvBrabantia. Zoals u wellicht weet heeft vvBrabantia – samen met andere sportverenigingen en het Christian Huygens College een hypermodern, nieuw sportpark. Naast voetbal, tennis en korfbal heeft Sportpark Strijp ook nog een prachtige sporthal met daaraan gekoppeld een multifunctioneel sportcafé. Dit sportpark heeft zoveel faciliteiten, dat mogen we gewoon niet alleen voor onszelf houden! Daarom wil vvBrabantia – binnen haar wettelijke mogelijkheden – deze faciliteiten ook ter beschikking stellen aan haar sponsors. Dit zijn de faciliteiten die wij u kunnen aanbieden.

Mocht u ideeën of suggesties hebben waarbij wij u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Contactpersoon: Peter Kruizinga, tel. 06 2336 4594 of e-mail naar: [email protected]