Team-informatie

Welkom op de pagina van de mini's. De mini's is een verzamelnaam voor de jongste voetballertjes van Brabantia; voor het seizoen 2023/2024 gaat het om jongens en meisjes geboren in 2017, 2018.  U kunt uw kind al eerder inschrijven maar er wordt pas gestart bij een leetijd van 5 jaar.

De spelers worden verdeeld in groepen op basis van geboortejaar en binnen deze groepen worden, indien nodig qua aantallen, weer teams gevormd die op een spelende manier de basisbeginselen van het voetbal worden bijgebracht. De (enige) activiteit voor de mini's is de training op de zaterdagochtend van 09.00 - 10.00 uur op ons hoofdveld. Komend seizoen doen de oudste 4 groepen mini's mee aan de 4 tegen 4 competitie.

De "trainingen" (spelletjes met de bal) worden verzorgd voor vrijwilligers van wie de meeste ouders van de mini's zijn. Vanuit de vereniging is er ondersteuning voor deze personen op het gebied van trainingsvormen en aankleding met een trainingspak of een regenjack.

De trainingen van de mini's gaan na de zomerstop, op zaterdag 2 september 2023 weer van start

LET OP !!!  Mini's kunnen alleen meedoen aan de trainingen na invullen van het formulier aanmelden nieuw lid op de website en na schriftelijke toestemming van de organisatie. Er zijn daarna altijd 2 proeftrainingen.
Na aanmelding wordt de mini speler op de wachtlijst geplaatst totdat er bij een groep mini´s minimaal 2 ouders bereid zijn de trainingen op zich te nemen.

Minis_79a.jpg
Mini's JO7-1  (2017)