Jeugdscheidsrechters

Wie sluit zich hierbij aan? Meld je op de zaterdagochtend in de bestuurskamer bij Pieter van de Laar of Wim van der Vorst

Wat houdt het in:
  • Je helpt de vereniging en met name de teams die je fluit enorm met het onpartijdig leiden van de wedstrijd wat het plezier in het voetbal van de spelers ten goede komt.
  • Je ontwikkelt jezelf als persoon door beslissingen te durven nemen en de regels van het spelletje toe te passen.
  • Je wordt door de vereniging aangekleed zodat je herkenbaar bent als scheidsrechter, ook is er begeleiding van volwassen scheidsrechters op de zaterdagochtend voor, tijdens en na de wedstrijd.
  • Je wordt op eigen verzoek ingepland of juist niet, en we houden rekening met de wedstrijden van je eigen team bij de wedstrijden die je fluit
  • Je kunt op kosten van de vereniging een KNVB-cursus pupillen-scheidsrechter volgen (2 avonden).
  • Bij gebleken geschiktheid kun je doorgroeien tot verenigings-scheidsrechter en ook wedstrijden van JO13 en hoger fluiten.
  • Je verdient een leuk zakcentje op een tijd dat je toch in bed zou liggen.