Activiteitencommissie

Activiteiten Commissie AC

De AC van vvBrabantia is een geweldige groep mensen die binnen de voetbalvereniging een gezellige, sociale, hechte gemeenschap vormen waar iedereen welkom is. Deze groep bestaande uit ongeveer 30 mensen, organiseren en verzorgen binnen de vereniging alle activiteiten buiten het voetbalprogramma. Dit doen ze met veel inzet, passie, toewijding maar vooral … met veel plezier.

Activiteiten georganiseerd door de AC:

• Sinterklaasviering
  • Sportcafé versieren voor de feestdagen
  • Kerstkienen
  • Ondersteuning Carnavalsverenigingen
  • Loterij bij thuiswedstrijden
  • Opa Stoker toernooi
  • Paashaas bij de mini’s
  • Fietsenrally
  • Rommelmarkt
  • Oud papier ophalen.

Bij al deze activiteiten krijgt de AC veel hulp/ondersteuning van mensen binnen de organisatie. Bestuursleden, sportcafé, leiders, trainers, scheidsrechters enz.

Ook voor de financiering van al deze activiteiten zorgen ze zelf. Met o.a. De grote clubactie, oud papier ophalen, Kerstkienen, rommelmarkt, loterijen, giften en merchandising. Deze inkomsten zijn dusdanig dat daarnaast ook diverse materialen voor de jeugd aangeschaft kunnen worden, waarvoor op dat moment geen budget is.

Carnavalsvereniging
De AC organiseert het Carnaval niet. Daar hebben wij de Carnavalsvereniging voor
Een aantal AC leden zitten ook in de organisatie van de Carnavalsvereniging. Beide groepen werken nauw samen bij het organiseren van grote evenementen. Deze mensen doen dit allemaal omdat ze het geweldig leuk vinden.

Woord van Koos van den Oord, voorzitter Activiteit Commissie
Een activiteitencommissie met een goede en stabiele kern, die is omringd met een grote groep vrijwilligers (in alle disciplines) die samen met ons activiteiten voor vvBrabantia, nu en in de toekomst, willen organiseren.

De doelstelling van onze activiteiten is: naast het voetballen van onze jeugd, leuke activiteiten organiseren, waardoor we onze jeugd een leuke tijd bij vvBrabantia kunnen bezorgen. Bijna alle AC leden hebben al een andere functie binnen de vvBrabantia-organisatie en doen dit er extra bij. Ze vinden het leuk en ervaren dat dit een belangrijke toevoeging is aan de leefgemeenschap van vvBrabantia in het algemeen.

Volgens mij bestaat er geen amateurvereniging (in welke discipline dan ook) in Nederland die zo’n grote activiteiten commissie heeft als onze Brab.

Heb je interesse om ook deel uit te maken van deze gezellig activiteiten groep, neem dan contact op met mij:
Koos van den Oord, telefoon 06 2359 1932 of stuur een mailtje naar [email protected]

vvbrabantia-ac-2020-600x350.jpg vvbrabantia-paashaas-2019-600x350.jpg vvbrabantia-opa-stoker-toernooi-2019-01.jpg
AC team 2019 Paashaas bij de mini's Opa Stoker zaalvoetbaltoernooi

vvbrabantia-fietsenrally-2019-01.jpg vvbrabantia-sinterklaas-2020-04.jpg vvbrabantia-oud-papier-ophalers-2021-600x350.jpg
Fietsen Rally 2019 Sinterklaas bij de mini's 2020 Oud papier ophalers 2021