Regiocup Brabantia

1 juni 2021 9:30

Vanaf aanstaande zaterdag 5 juni is het weer mogelijk voor de jeugd t/m 17 jaar om wedstrijden te spelen tegen andere verenigingen. De KNVB heeft hierop ingespeeld door al in maart de Regiocup te plannen. Destijds hebben de coördinatoren geïnformeerd naar de teams die hier wel en geen interesse in hebben, deze teams zijn ingeschreven.

In maart hadden wij echter ook niet aan kunnen zien komen dat de versoepelingen zo laat pas van kracht zouden worden en de Regiocup dus ook zo ver in het seizoen pas zou plaatsvinden. Nu de KNVB heeft besloten om in alle weekenden van juni 2021 wedstrijden voor de Regiocup te laten spelen, zijn onze coördinatoren opnieuw aan de slag gegaan om te beoordelen of deze wedstrijden wel de juiste wedstrijden zouden zijn om het seizoen mee af te sluiten.

Hierbij is het besluit genomen om met de teams van het nieuwe seizoen 2021/2022 aan de Regiocup deel te nemen met de teams:

• JO12-1 t/m JO12-4 (geformeerd uit de huidige JO11-spelers)
  • JO11-1 t/m JO11-4 (geformeerd uit de huidige JO10-spelers)
  • JO10-1 t/m JO10-3 (geformeerd uit de huidige JO9-spelers)
  • JO9-1 t/m JO9-4 (geformeerd uit de huidige JO8-spelers)

De spelers die volgend seizoen de JO8 gaan vormen blijven t/m zaterdag 19 juni trainen als Mini's.

Voor de JO13 t/m JO17 is besloten om voor deze teams waar nodig oefenwedstrijden te regelen, en dus niet deel te nemen aan de Regiocup. Elders op deze website zijn de oefenwedstrijden voor de betreffende teams te vinden.

De JO19-teams mogen als gevolg van het besluit van KNVB/RIVM geen wedstrijden spelen tegen andere verenigingen.

Voor vragen over het bovenstaande verwijzen we jullie naar de betreffende coördinator.