In memoriam Theo van de Kerkhof

16 juli 2021 10:00

Op 9 juli jongstleden is op 73-jarige leeftijd oud clublid Theo van de Kerkhof overleden. Theo was een telg uit een, wat men noemt, echt rood-blauw nest en opgegroeid op de Hastelweg en het was dus een uitgemaakte zaak dat hij bij Brabantia ging voetballen.

Theo doorliep de jeugdafdeling waarin hij steevast in de hoogste elftallen uitkwam. Na zijn overgang naar de seniorenafdeling was de stap naar het eerste elftal net iets te hoog gegrepen en werd Theo tien seizoenen lang een vaste kracht van het tweede elftal. Daarna kwam hij nog enkele seizoenen uit in het vierde en vijfde elftal alvorens hij na seizoen 1986/1987 besloot zijn schoenen aan de wilgen te hangen.
Een combinatie van leeftijd, gezin en eigen zaak waren mede een reden om deze stap te zetten.

Als timmerman heeft Theo ook zijn steentje bijgedragen aan de timmerwerkzaamheden van het inmiddels afgebroken clubhuis aan de Rijstenweg.

Bestuur en leden wensen Anita, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte bij dit verlies.

vvbrabantia-theo-van-de-kerkhof-overleden-02.jpgvvbrabantia-theo-van-de-kerkhof-overleden-03.jpg