Geen Kerstkienen en geen Opa Stokertoernooi

3 december 2021 21:15

Door corona zijn vrijwel alle voetbalactiviteiten helaas stil komen te liggen. Geen wedstrijden, beperkt trainen, sportcafé beperkt open en geen andere clubactiviteiten. Een flinke domper voor het verenigingsleven bij ons clubke.

Het traditionele Kerstkienen op 21 december en het jaarlijkse Opa Stokertoernooi in de week tussen Kerst en de jaarwisseling, gaan ook dit jaar niet door. Niet alleen corona is de oorzaak maar ook groot onderhoud van de binnenruimtes. Alle ruimtes worden geschilderd en er komt een nieuwe toplaag op de vloeren. Deze werkzaamheden gaan vanaf 18 december plaats vinden.

De vele activiteiten voor het komend jubileumjaar zullen doorgaan als gepland … tenzij. Het eerste wat er op de planning staat is de nieuwjaarsreceptie op zaterdag 8 januari 2022. Tijdens de receptie wordt het jubileumjaar “afgetrapt” en wordt het feestprogramma voor het jubileumjaar bekend gemaakt.

Volg onze website en social media om op de hoogte te blijven van de feestelijkheden komend jaar en volg de app “Voetbal.nl” om de eventuele voetbalactiviteiten te volgen.

vvbrabantia-geen-kienen-toernooi.jpg