Nieuw clubtenue en nieuwe sponsor

28 april 2022 13:30

Tijdens de ALV van afgelopen maandag werd het nieuwe clubtenue voor de komende jaren gepresenteerd. Samen met een nieuwe shirtsponsor en een nieuwe kledingleverancier gaan we het komend seizoen in met een nieuwe uitstraling.

Na jaren nauwe en prettige samenwerking met onze huidige kledingleverancier Masita gaan onze wegen komend seizoen scheiden. Deze beslissing was niet gemakkelijk maar na veel afwegingen hebben we het besluit genomen om met kledingleverancier Brandsfit met het merk Patrick in zee te gaan. De aanbieding die Brandsfit ons heeft gedaan was doorslaggevend. Er gaat binnen de club het e.e.a. veranderen op gebied van clubkleding. Meer informatie volgt.

Wonen & Welzijn Eindhoven was op zoek naar een mooie club om te steunen. Samen met een van hun leveranciers Nh1816 verzekeringen zijn ze bij vvBrabantia uitgekomen. Beide partijen hebben een samenwerkingscontract getekend met vvBrabantia voor vier jaar. Wonen & Welzijn en Nh1816 verzekeringen zullen de komende jaren op alle wedstrijdshirts van vvBrabantia te zien zijn.

Wie is Wonen & Welzijn Eindhoven?
Dienstverlening m.b.t. financieel advies, hypotheken, schadeverzekeringen, levensverzekeringen en voor zaken met betrekking tot erfrecht.

Stap je het kantoor van Wonen & Welzijn in Eindhoven binnen, dan is de kans groot dat je daar de vestigingsmanager Chris Janssen treft. Na eerst een aantal jaren op het kantoor in Ammerzoden te hebben gewerkt, sprak hij uit dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. Toen John Bookelaar, de eigenaar van Bookelaar Financieel Adviesbureau in Eindhoven, minder wilde gaan werken richting zijn pensioen, was daar ineens de mogelijkheid om het kantoor over te nemen. Dat betekende de geboorte van Wonen & Welzijn Eindhoven, met Chris Janssen aan het roer. ''De klik met het kantoor van John Bookelaar was zo goed, omdat we allemaal dezelfde mentaliteit hebben. Wij willen het allerbeste voor de klant.  De klanten willen een bepaalde service en wij willen dat de klanten tevreden zijn met de manier waarop ze geholpen zijn.” www.wonenenwelzijn.nl

Wie is Nh1816 Verzekeringen?
Nh1816 is dé particuliere schadeverzekeraar via onafhankelijke financieel adviseurs. Betrokken bij onze verzekerden, adviseurs, de verzekeringsmaatschappij en natuurlijk de samenleving. Niet voor niets zijn wij een coöperatie. Want vanuit de coöperatie Nh1816 zetten wij ons volop in voor hun belangen. We geven een deel van onze winst terug. Onder meer aan diverse lokale goede doelen in Nederland, in samenwerking met adviseurs en verzekerden. www.nh1816.nl

WonenWelzijn-Nh1816-logos.png   Drandsfit-Patrick-logo.jpg