Geslaagde Nieuwjaarsreceptie 2023

25 januari 2023 13:15

Afgelopen zaterdag 14 januari heeft vvBrabantia haar traditionele Nieuwjaarsreceptie gehouden. Traditioneel maar toch ook een wat afwijkende versie i.v.m. het 100-jarig bestaan van de club. Om 16.00 uur werden de bezoekers verwelkomd door het voltallige bestuur met een glas champagne.

Na de nieuwjaarsrede van voorzitter Erik Vos (tekst nieuwjaarsrede) was het tijd voor de jubilarissen. Liefst 7 mensen vierden dit jaar hun jubileum. Uit handen van de voorzitter mochten zij een oorkonde in ontvangst nemen voor hun trouwe lidmaatschap.

• 25 jaar lid waren Toon Sweegers, Chris van de Heuvel, Berry van de Heuvel, Jeroen Vennix, Kevin Bor, Marcel Wagtmans en Martijn van Gemert
  • 30 jaar lid was Raymond Ivits
  • 50 jaar lid was Cees van de Ven
  • 60 jaar lid was Henk Imming

Ook werden 3 leden onderscheiden die zich de afgelopen jaren onvoorwaardelijk hebben ingezet voor de vereniging. Deze leden mogen met trots zich “Lid van Verdienste” noemen. Ron Jansen, Thijs Franssen en Henk van Gameren ontvingen van de voorzitter een speld, oorkonde en een bos bloemen. (Tekst en foto’s ceremonie).

Het officiële gedeelte werd na de pauze voortgezet met het huldigen van twee nieuwe Ereleden. Koos van den Oord en Hans Leermakers werden toegevoegd aan de eregalerij voor hun jarenlange toewijding voor onze vereniging en haar leden. Wij zijn enorm blij met deze iconen binnen onze vereniging. (Tekst en foto’s ceremonie).

Namens de KNVB nam Maikel Zwegers (KNVB Ambassadeur) het woord en verraste iedereen met het onderscheidden van drie Brabantia-leden met de KNVB waarderingsspeld in goud. John van Dorst, Piet van Kraaij en Peter Kruizinga kregen deze onderscheiding voor hun langdurige belangrijke bijdrage aan het verenigingsleven bij vvBrabantia en het voetbal in het algemeen. (Tekst en foto’s ceremonie).

Hierna was het tijd voor entertainment met zanger Ronald van der Lee om de mensen in beweging te krijgen voor een gezellig feest.

Het was voor de ongeveer 150 aanwezigen een gezellige middag, waarbij door het bestuur met vertrouwen naar het nieuwe jaar 2023 werd uitgekeken. De voetbalvereniging Brabantia staat er prima op en met z’n allen kijken we uit naar zowel de voetbal- als de niet-voetbalactiviteiten in dit nieuwe jaar!

Nieuwjaarsrede voorzitter Erik Vos meer

Huldiging Leden van Verdienste Ron, Thijs en Henk meer