fiets.jpg

Colorrun op Sportpark Strijp

16 april 12:15  Op woensdagmiddag 15 mei organiseert Sportstuif Meerhoven Strijp een Color run van 14:00 tot 16:30. Deelname aan dit evenement is GRATIS. meer »

Marcel Brands neemt jubileumboek in ontvangst

15 april 17:15  Eindhoven, 13 april 2024. Algemeen directeur van PSV Marcel Brands ontvangt het jubileumboek “100 jaar vvBrabantia” van Erik Vos voorzitter van voetbalvereniging Brabantia.

Touzani en Dest op sportpark Strijp

13 april 10:30  Maandag 8 april 2024 vonden er opnames plaats van Tiki Taka Touzani. Soufiane Touzani bracht samen met PSV’er Sergiño Dest een bezoek aan ons sportpark. Deze video opnames zijn voor zijn social mediakanalen.meer »

Start Walking Football

9 april 11:30  Wil je meer informatie over hoe je mee kunt doen? Of heb je vragen over Walking Football bij vvBrabantia? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We staan klaar om je te verwelkomen en je te helpen deel te nemen aan deze fantastische sportieve activiteit!meer »