Webshop Brandsfit

Webshop Brandsfit en vvBrabantia

Met ingang van het seizoen 2022-2023 hebben we een nieuwe kledingleverancier, een nieuwe kledingsponsor en een webshop. De firma Brandsfit met het merk Patrick is de kledingleverancier en zorgt ook voor de webshop. Wonen & Welzijn is de nieuwe wedstrijdshirtssponsor. Alle voetballende leden, mannen, vrouwen, veld en zaal hebben de komende jaren dezelfde wedstrijdtenues.

Brandsfit bouwt, vult en exploiteert de webshop. vvBrabantia krijgt twee eigen pagina’s met haar kledingaanbod. Hier kunnen leden hun wedstrijd- en trainingskleding kopen tegen aantrekkelijke prijzen.

Hoe werkt ons kledingplan
Alle elftallen ontvangen een tas met de wedstrijdshirts. Deze worden door vvBrabantia beschikbaar gesteld en moeten na gebruik weer terug in de tas.

Dus je hoeft geen wedstrijdshirt meer aan te schaffen. Daarnaast ontvang je een voetbalbroek en kousen. Broek en kousen krijg je eenmalig van de vereniging. Voor vervanging moet je zelf zorgen via de webshop.

Trainingskleding koop je in de webshop. In de webshop worden ook volledige pakketten aangeboden. Masita kleding mag afgedragen worden. We gaan er van uit dat over ongeveer 3 jaar de hele vereniging in Patrick kleding rondloopt.

BELANGRIJK
Alle vvBrabantiakleding MOET besteld worden in de Webshop van Brandsfit/vvBrabantia op de pagina's CLUBCOLLECTIE en MIJN PAKKET
Op deze pagina's kies je voor de clubkleur. Standaard wordt de bovenkleding altijd met clublogo geleverd.

ALLE KLEDING DIE NIET VOLDOET AAN DE KLEDINGRICHTLIJNEN VAN HET KLEDINGPROTOCOL ZIJN NIET TOEGESTAAN.

vvbrabantia-webshop-brandsfit.jpg

Wat je nog meer moet weten
  • Brandsfit is verantwoordelijk voor de levering en de kwaliteit van de goederen. vvBrabantia kan niet aansprakelijk worden gesteld voor foutieve leveringen en/of inferieure kwaliteit.
  • De prijzen op de webshop zijn incl. BTW
  • Leden ontvangen een korting van 40% op de catalogusprijs. Deze kortingen ontvang je bij afronding van je bestelling.
    Bij korting vul je de volgende code in: VVB
  • Alle bovenkleding (shirts, polo’s, jassen etc.) worden standaard voorzien van het vvBrabantia logo. De kosten hiervoor worden bij uw bestelling zichtbaar als printkosten.
  • Brandsfit rekent eventueel verzendkosten. Deze zijn zichtbaar bij uw bestelling.
  • Check tevoren of u de juiste maat/kleur besteld. Brandsfit accepteert geen retouren.
  • Wanneer je bestelt en niet de kortingscode hebt ingevuld dan heb je geen recht meer op korting voor de order die verstuurd is.
  • De afbeeldingen in de shop zijn louter illustratief en komen dus niet volledig overeen met de ontwerpen van onze outfits.
  • Vragen, opmerkingen e/o suggesties met betrekking tot de webshop kun je mailen naar [email protected]

Hoe kan ik bestellen
  • Ga naar de webshop van onze kledingpartner Brandsfit.
  • Op de homepage heb je naast alle Patrick-pagina’s twee vvBrabantia-pagina’s.
    Clubcollectie en Mijn pakket. Op deze pagina's MOET je vvBrabantiakleding bestellen
  • In CLUBCOLLECTIE vind je alle vvBrabantia-kleding.
    In MIJN PAKKET vind je twee vvBrabantia-trainingspakketten
  • Maak een account aan en registreer met je emailadres.
Clubcollectie
  • Kies je artikel
  • Geef je maat aan. Toevoegen aan mandje
  • Naar mandje en controleer je bestelling
  • Checkout van leveringsadres, vul promocode in ‘VVB’, kies betalingsmethode en plaats je bestelling.

Mijn Pakket (clubpakket) Alleen voor individueel trainingspakket.

• Login of maak een account aan
  • Er zijn 2 pakketten:
    • Trainingspakket met tas - bestelcode BIG
    • Trainingspakket met rugzak - bestelcode SMALL
  • Vul bij alle items je maat in en bevestig je bestelling.
  • Klik op “Checkout“.
  • Voor de pakketbestelling is er geen promocode
  • Sluit je bestelling af met de betaling.
  • Voor het bestellen van trainingskleding voor het hele elftal of interesse over de mogelijkheden van sponsoring, graag contact opnemen met Tom Kruizings, email [email protected].