Jubileumboek

Twee historische boeken over vvBrabantia, meer dan 100 jaar voetbal in Strijp
Twee fantastische boeken waarin de geschiedenis wordt beschreven van onze 100-jarige voetbalclub uit Strijp.
Als Brabantiaan moet je deze boeken in je bezit hebben.

Het op 22 maart jl. uitgebrachte boek is een vervolg op het boek van Henk Haus, “Brabantia 1922 - 2007”, en samen vormen ze een compleet beeld van de gebeurtenissen binnen onze honderdjarige vereniging van 1922 tot 2022. Gedurende twee jaar heeft een team van acht redactieleden, bijgestaan door talloze anderen zowel binnen als buiten de vereniging, hard gewerkt om dit mogelijk te maken.

Aan de hand van wedstrijdverslagen, analyses, beeldverhalen, persoonsbeschrijvingen, bespiegelingen, columns, interviews, overzichten, gedichten en heel veel foto’s, wordt in 340 pagina’s het uitgebreide verhaal van onze vereniging verteld.

Kunstwerk op canvas en poster
Ter herinnering aan het 100-jarig bestaan is er een speciale creatie gemaakt. Dit kunstwerk, een collage van historische afbeeldingen, is gemaakt door Pablo Slengers en Mathijs Vissers. De creactie is geprint op een canvasdoek  van 80 x 60 cm en is gespannen op een 4 cm dik houten frame. Het is een limited edition van 25 stuks en is gecertificeerd.
Ben je geïnteresseerd stuur dan een email naar [email protected]  Ook is er een poster van dit kunstwerk.

Verkoop
Boeken en posters worden verkocht in het sportcafe Brabantia. Zie onderstaande prijzen.
Heb je nog vragen, stuur dan een email naar [email protected]

Boek deel 1, 1922 t/m 2007, auteur Henk Haus, 572 pagina's in zwart/wit:    € 39,95
Boek deel 2
, 2008 t/m 2022, 340 pagina's in kleur:    € 39,95
Boeken deel 1 & 2, 1922 t/m 2022, totaal 912 pagina's:    € 69,95
Kunstwerk op canvasdoek, limited edition van 25 stuks en is gecertificeerd:    € 250,00
Poster, formaat 42 x 59,5 cm. kleur:   € 10,00

240328-Homepage-Boekverkoop.jpg
Pagina preview van het boek.

Pagina-172-en-173-jubileumboek.pngPagina-220-en-221-jubileumboek.png