Hoofdtrainer jeugd

Gezocht hoofdtrainer jeugd

Voor het seizoen 2024 en 2025 is vvBrabantia op zoek naar een gedreven, ambitieuze en enthousiaste hoofdtrainer voor onze:

JO17-1 (Divisie 6) │ JO16-1 (Hoofdklasse) │ JO15-1 (1e klasse)

Wie zoeken wij?
🔵   Een ambitieuze trainer bij voorkeur minimaal VC 2 (UEFA C) opgeleid en aantoonbare ervaring bij een vergelijkbaar jeugdteam.
🔵   Bereid is zich qua speelstijl en spelopvatting te committeren aan de voetbalvisie van de vereniging.
🔵   Bereid is samen te werken met de bestaande technische staf/begeleiding, de technische commissie en andere trainers.
🔵   De spelers op een positieve wijze coacht en begeleidt, waarbij zowel het team als het individu zich ontwikkelen.
🔵   Doorstroming van de jeugdspelers naar bovenliggend selectieteam stimuleert en de stap naar de seniorenselectie verkleind.
🔵   Die betrokken is bij de spelersgroep en de vereniging, ook na de trainingen en wedstrijden.
🔵   Deelneemt aan het periodiek overleg met de selectietrainers en daar kennis/ervaringen deelt
🔵   vvBrabantia positief uitdraagt, zowel op wedstrijddagen als in het contact met andere trainers en clubs.

Wat bieden wij?
🔵   Een gezellige stadse vereniging welke meer wil zijn dan enkel een voetbalvereniging.
🔵   Waar alle randvoorwaarden uitstekend geregeld zijn.
🔵   Een cultuur heerst om gezamenlijk onze jeugd met plezier zo goed mogelijk op te leiden.
🔵   Een ervaren Hoofd Jeugd Opleiding die zich richt op de ontwikkeling van de trainers van onze prestatiegerichte teams.
🔵   Uitstekende trainingsfaciliteiten.
🔵   Een uitgebreid kledingpakket.
🔵   Een marktconforme vergoeding.

Interesse?

stuur een email naar Hoofd Jeugd Opleiding Maikel Zwegers [email protected] met daarin een korte motivatie en je sportieve CV.