Lid worden - senioren zaal

Lid worden van een zaalvoetbalteam
Voor de mannen en vrouwen zaalvoetbalteams van vvBrabantia is er geen mogelijkheid om te trainen. Ieder team neemt deel aan door de KNVB georganiseerde competitie- en bekerwedstrijden die op doordeweekse avonden, vooral op maandag en vrijdag, gespeeld worden. De wedstrijden worden gespeeld in sporthallen in de omgeving van Eindhoven.

Alleen het eerste mannen zaalvoetbalteam speelt op bovenregionaal niveau (Topklasse) en zal dus regelmatig verre reizen moeten maken. De meeste zaalvoetbalteams zijn recreatief van aard, alleen het eerste en tweede mannen elftal werken prestatiegericht.

Aanmelden voor een zaalteam gebeurt via.
Thomas van Barschot, coordinator zaal. Telnr. 06 1247 4047. Email: [email protected]