Stichting Leergeld Eindhoven

Alle kinderen mogen meedoen!230407-Stichting-Leergeld-Eindhoven.jpg

In Nederland leeft 1 op de 12 kinderen in armoede. Deze kinderen kunnen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn omdat er niet genoeg geld is. Onze missie is: Alle kinderen doen mee! Want nu meedoen is straks meetellen!

Wij helpen kinderen uit gezinnen met geldzorgen in Eindhoven. Samen met andere stichtingen in Nederland, zorgen wij ervoor dat alle kinderen in Nederland dezelfde kansen hebben. We helpen met sport, een laptop, fiets, schoolspullen of een verjaardagscadeau. En nog veel meer! Ouders en verzorgers kunnen zo het beste aan hun kind geven, en elk kind kan meedoen!

Sport
Wil je kind graag sporten? Voetbal, judo, turnen, kickboksen of een andere sport? Het is gezond voor kinderen en fijn om mee te doen met andere kinderen. Op dit moment heb je misschien geen geld om dit te kunnen betalen. Jij bent echt niet de enige en we helpen je graag. Je kunt bij ons een aanvraag doen voor een bijdrage aan de contributie of het lesgeld.

Kleding en schoenen
Leden met minima inkomen die in aanmerking komen voor subsidie contributie kunnen ook in aanmerking komen voor een maximale subsidie van €100 voor wedstrijdkleding en schoenen. Ouders krijgen dan een bon van de Stichting Leergeld voor aanschaf van kleding en/of schoenen.

Vul het aanvraagformulier in en wij gaan snel voor jou aan de slag.

Ga naar de website voor antwoord op al je vragen: https://www.leergeldeindhoven.nl/