Inschrijving en kosten

Op welke manier kan ik lid worden van de vereniging?

Alle aanvragen tot inschrijvingen gaan via het digitale formulier wat te vinden is op Aanmelden-nieuw-lid - zorg er voor dat je alle informatie invult zodat we op een goede manier kunnen beoordelen of we je kunnen plaatsen als lid of niet en dus op de wachtlijst wordt geplaatst. Heb je nog een achterstand bij je oude vereniging dan moet dit eerst opgelost worden voordat je bij vvBrabantia kunt gaan voetballen.

De aanvragen tot inschrijving worden beoordeeld door het ledensecretariaat en deze neemt contact op met de inschrijver. In overleg binnen de vereniging wordt bekeken of de speler/speelster geplaatst kan worden of komt hij/zij op de wachtlijst te staan? Dit is afhankelijk van de categorie waarin de speler gezien de geboortedatum komt te spelen, of zijn/haar ouders iets voor de vereniging kunnen betekenen en of hij/zij gezien de KNVB-reglementen mag overstappen. De speler krijgt hier persoonlijk bericht van per e-mail.

Wanneer een speler geplaatst kan worden dan gaan wij uit van de gegevens die zijn opgegeven in het digitale formulier. Deze zijn waarschijnlijk voldoende om een speler aan te melden bij vvBrabantia of over te schrijven naar Brabantia, wanneer er iets ontbreekt of niet duidelijk is dan wordt dit opgevraagd of nagevraagd. Wanneer dit allemaal in orde is dan zal er per e-mail of telefoon een afspraak gemaakt worden waar de speler zich voor het eerst kan melden, voor een eerste kennismaking of om voor de eerste keer mee te trainen of mee te spelen. Zodra dit allemaal rond is, is het nieuwe lid gerechtigd om uit te komen in officiële, door de KNVB georganiseerde wedstrijden.

Ben je binnen vijf jaar vóór aanmelding bij vvBrabantia lid geweest van een andere voetbalvereniging, dan moet er overschrijving aangevraagd worden. Akkoord voor overschrijving door de oude vereniging gebeurt digitaal.

Momenteel is er een lange wachtlijst. Voor seizoen 2023/2024 zijn alle teams definitief samengesteld. We hebben een tekort aan trainers en leiders om nieuwe teams te kunnen vormen. Om een nieuw team te kunnen vormen, is de betrokkenheid van ouders bij training en coaching van essentieel belang. Als je aangeeft dat je niet bereid bent om als vrijwilliger bij te dragen, kom je niet op de wachtlijst te staan.

In het kort: Als jij of je kind lid wil worden van vvBrabantia, dien je bereid te zijn om als vrijwilliger bij te dragen aan onze organisatie. Als je geen vrijwilligerswerk wilt doen, kunnen we je helaas niet inschrijven.

Kosten? (eenmalig inschrijfgeld + jaarlijkse contributie)

Inschrijfgeld voor lidmaatschap vvBrabantia voor ALLE nieuwe leden € 15,00.

De Contributie voor het mogen deelnemen aan alle trainingen en wedstrijden die in jouw catagorie worden georganiseerd door vvBrabantia.

Contributie bedraagt voor het seizoen 2023/2024
Senioren mannen en vrouwen veld  € 224,00

Senioren oproepkrachten
Info over deze regeling zie het contributieregelement.

€ 80,00
JO18-19  € 208,00
JO16-17  € 202,00
JO14-15  € 193,00
JO8 t/m JO13 € 176,00
JO6-7 (mini's) € 104,00
Senioren mannen en vrouwen zaal, per team. Exclusief inschrijfgeld € 1.327,00
Veteranen € 83,00
Donateurs en rustende leden
€ 43,00
Functionarissen, Ere-leden, leden van Verdienste, leiders en trainers, die niet voetballen.
€ 0,00

Bijdrage in de kosten.

Sporten is niet alleen leuk, maar ook ontzettend gezond voor kinderen. Het zorgt voor een goede lichamelijke ontwikkeling, verbetert de motoriek en draagt bij aan een gezonde leefstijl. Bovendien is het fijn om samen met andere kinderen te sporten en nieuwe vaardigheden te leren.

Toch kan het zijn dat je als ouder op dit moment geen geld hebt om de contributie, kleding en schoenen te kunnen betalen. Maar wees gerust, je bent echt niet de enige. Er zijn verschillende organisaties die willen helpen om ervoor te zorgen dat jouw kind toch kan sporten.

Bij deze Stichting Leergeld Eindhoven kun je een aanvraag indienen voor een bijdrage aan de kosten van de sportclub en benodigdheden. Zo wordt het mogelijk gemaakt dat jouw kind kan voetballen bij onze vereniging.

Voor meer informatie ga naar: vvBrabantia Stichting Leergeld Eindhoven

Klik hier voor het contributiereglement 2023/2024 van vvBrabantia

Naast het lidmaatschap van de KNVB, wat recht geeft op deelname aan door de KNVB georganiseerde wedstrijden en hiermee verzekering door de KNVB voor ongevallen tijdens wedstrijden en trainingen, krijgt u diverse zaken speciaal voor leden van vvBrabantia. Met uw lidmaatschap van vvBrabantia krijgt u gratis toegang tot alle wedstrijden van het 1ste mannen elftal op het veld.

Naast deze algemene zaken worden er binnen vvBrabantia diverse activiteiten georganiseerd waar u als lid aan mee kunt doen, zoals het Opa Stoker zaalvoetbaltoernooi. Wanneer deelname hieraan geld kost dan is het meestal zo dat de grootste kosten voor de rekening van vvBrabantia zijn genomen. Indien u na het lezen hiervan nog vragen hebt dan kunt u altijd contact opnemen met een van onze bestuursleden of een e-mail sturen naar [email protected]

Wij wensen u veel succes en plezier bij vvBrabantia!