Uit-toernooien

Informatie voor de trainers/leiders van Brabantia met betrekking tot toernooien bij andere verenigingen

In de maand februari ontvangen alle trainers/leiders een overzicht van de uitnodigingen van de andere verenigingen, waaruit gekozen kan worden. Deelname aan eventuele Brabantia thuistoernooien is verplicht, voor het overige zijn jullie vrij in het aantal toernooien en de verenigingen waar jullie op bezoek gaan, al zijn jullie wel verantwoordelijk voor het aantal spelers dat je op de toernooidag hebt en het feit dat er voldoende vervoer is naar het uit-toernooi.
Uiterlijk half maart dienen jullie jullie voorkeuren aan te geven bij Hanny van de Laar via [email protected] - laat het ook even weten als jullie geen toernooien wensen.

Let op: de trainer/leider van het team blijft verantwoordelijk voor het team dat hij heeft ingeschreven voor de toernooien, dus ook voor vervoer naar het toernooi en het aantal spelers dat hij op de toernooidag heeft.

Informatie voor personen van andere voetbalverenigingen

Uitnodigingen voor toernooien bij jullie vereniging kunnen verstuurd worden naar Hanny van de Laar op het e-mailadres
[email protected] - wij zullen jullie uitnodigingen aan de trainers van onze teams voorleggen en bij interesse zullen wij één of meerdere teams inschrijven. Uitwisseling van teams is ook mogelijk indien gewenst.