Wachtlijst nieuwe leden

Beste geïnteresseerden,

Momenteel is er een wachtlijst van meer dan 200 geïnteresseerden die zich hebben aangemeld bij onze voetbalvereniging. Dit geldt voor zowel senioren als jeugd van 8 t/m 19 jaar.

Voor seizoen 2023/2024 zijn alle teams definitief samengesteld. We hebben een tekort aan trainers en leiders om nieuwe teams te kunnen vormen.

Zonder voldoende trainers en begeleiders hebben we niet de mogelijkheid om een team op te zetten. Hun inzet is essentieel voor het creëren van een goed functionerend team.

Indien jij of je kind overweegt lid te worden van vvBrabantia, geniet je voorrang bij toelating wanneer je bereid bent een rol te vervullen als trainer of begeleider binnen onze organisatie.

Het voldoen aan de bovenstaande criteria biedt geen garantie dat je direct kunt voetballen. Je komt eerst op de wachtlijst, daarna wordt gekeken of er plaats is. Er moeten namelijk voldoende spelers beschikbaar zijn om een volledig elftal te kunnen samenstellen.

Bestuur vvBrabantia

230922_Kaart_verdeling_voetbalverenigingen.jpg