2019/2020: uitschrijven, overschrijven, inschrijven

27 mei 2019 8:00

Het huidige voetbalseizoen duurt niet lang meer en dus is er op de achtergrond al veel werk verricht en te verrichten met het oog op het nieuwe seizoen 2019/2020 dat in augustus van start zal gaan. Omdat we ook voor de zomervakantie de nieuwe teams (vooral in de jeugd) willen indelen en de teams bij de KNVB al over drie weken moeten inschrijven graag de aandacht voor het onderstaande met betrekking tot het lidmaatschap.

Voordat het zover is, enkele belangrijke zaken om rekening mee te houden:
  • opzeggingen/afmeldingen dienen altijd schriftelijk te gebeuren, sinds kort is het afmeldingsformulier op onze website hiervoor de meest eenvoudige mogelijkheid. Het formulier is te vinden onder Lid worden - Afmelden lid of via www.vvbrabantia.nl/afmelden. Opzeggingen en afmeldingen die niet tijdig plaatsvinden (uiterlijk eind juni) zorgen er voor dat er een deel van de contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd blijft en evt. overschrijving vooralsnog niet verleend wordt. Opzeggen bij je trainer/leider telt dus niet!
  • overschrijving naar een andere vereniging dient aangevraagd te worden bij de nieuwe vereniging en wordt slechts verleend wanneer de contributie en openstaande boetes voor gele/rode kaarten zijn voldaan, kleding die in bruikleen is gegeven is geretourneerd en indien tijdig aangevraagd. Overschrijving voor spelers die de afgelopen 12 maanden in categorie A zijn uitgekomen of overschrijving willen naar een team dat categorie A speelt dienen de overschrijving uiterlijk 15 juni aangevraagd te hebben. Voor meer informatie over overschrijvingen lees https://www.knvb.nl/assist/assist-bestuurders/wedstrijdzaken/overschrijvingen/nationale-overschrijvingen/veelgestelde-vragen-nationale-overschrijvingen
  • aanmeldingen voor het nieuwe seizoen lopen via de afdelingsbesturen, lees ook het onderdeel "Lid worden!" op onze website voor de werkwijze, de kosten en de eventuele wachtlijst. Mocht je willen informeren naar de mogelijkheden dan kun je het formulier hiervoor invullen, te vinden onder Lid worden - Aanmelden nieuw lid of via www.vvbrabantia.nl/aanmelden.

Mocht je de informatie die je zoekt niet kunnen vinden, neem dan contact op met de ledenadministratie Annemarie Colombon via [email protected]