De Gouden Peer

Gouden-peer-trofee.jpgVanaf het seizoen 2015-2016 is de Gouden Peer geïntroduceerd. Deze prijs is in het leven geroepen om een persoon of groep personen te bedanken voor hun uitzonderlijke inzet voor Brabantia in een seizoen. De keuze wordt door het bestuur gemaakt waarbij het voor elk lid van de club vrij staat om iemand hiervoor aan te dragen. Tijdens de uitreiking wordt de ‘gouden peer’ uitgebreid in het zonnetje gezet.

Hieronder een lijst van de leden die de Gouden Peer uitgereikt hebben gekregen.

frank-verhagen-2023.jpg

Frank Verhagen, seizoen 2022/2023
Frank Verhagen is leider van het tiende team, al enkele jaren actief in de activiteitencommissie en penningmeester van de Carnavalsvereniging waarvan hij al meer dan 15 jaar lid is. In 2013 was Frank Prins Carnaval van CV Brabantia. Ook is hij actief in de organisatie van de fietsrally en de vlooienmarkt. Sinds kort werkt hij ook achter de bar in het Sportcafé. En hij is de enige met een Brabantia-tattoo.

Het lijdt geen twijfel dat Frank deze Gouden Peer 2022/2023 verdient. Hij is een actief en toegewijd lid van de club en heeft veel bijgedragen aan het succes ervan. We zijn er trots op hem als lid van onze club te hebben, en we weten dat hij ook in de toekomst een waardevolle aanwinst zal zijn.

Proficiat Frank met deze Gouden Peer 2022/2023.

Pieter en Hannie van de Laar, seizoen 2021/2022

In seizoenen 2019/2020 en 2020/2021 zijn er geen Gouden Peren uitgereikt i.v.m. corona.

Wim van der Vorst, seizoen 2018/2019

Jordy van de Boogaard, seizoen 2017/2018

Mitchel Hovestad, seizoen 2016/2017

Mieke Jonkers, seizoen 2015/2016

Voor degene die niet meer scherp op het netvlies hebben waarvoor de gouden Peer staat:
  • De gouden peer is een prijs om een persoon of personen te bedanken voor hun goede en uitzonderlijke inzet van het afgelopen jaar.
  • De gouden peer dient ook als een stimulans om door te gaan op de weg waarmee die persoon/ personen bezig zijn.
  • De gouden peer mag ook gezien worden als een extra steun in de rug voor het vele werk wat die persoon of personen binnen en of buiten de vereniging ten dienste van de vvBrabantia hebben verzet.
  • De gouden peer wordt dan ook binnen de vv Brabantia gezien als een prijs waarmee je terecht even in het zonnetje gezet mag worden.
  • De gouden peer mag ook gezien worden als een motivatie prijs welke vanuit het bestuur wordt geïnitieerd waarbij het voor elk lid van vvBrabantia vrij staat om een persoon of afdeling binnen onze vereniging, voor te dragen aan het bestuur.