Voetbalquiz 2024

Weet jij alles over voetbal meld je dan aan voor de voorronde regionale voetbalQuiz 2024.

Weet jij alles over de Eredivisie en de internationale toernooien, maar weet jij ook de weg bij de voetbalclubs in de regio? Speel dan mee met de voetbalquiz-voorronde bij onze club op donderdag 23 mei 2024.

De beste duo’s zullen zich kwalificeren voor de finale, waarin verschillende duo’s namens clubs uit de regio tegen elkaar zullen strijden om de felbegeerde prijzen én de titel ‘AVE Voetbalkenners 2024’.

Een avond in onze eigen kantine onder het genot van een biertje en een hapje waarbij gezelligheid en enthousiasme centraal staat: dat klinkt toch als muziek in de oren!

Denk jij onze club als best te kunnen vertegenwoordigen? Trommel dan je teamlid op en meld je met je duo-partner aan bij Rick Budde of aan de bar en ben erbij op donderdag 23 mei! Eén van de twee teamleden moet lid zijn van de vereniging.

VoetbalQuiz.jpg