Veldvoetbal mannen

Commissie Veldvoetbal mannen

Het bestuurslid Voetbalzaken is eindverantwoordelijk voor de A-selectie (mannen 1 en 2), lagere elftallen vanaf mannen 3 en de veteranen. Eindverantwoordelijk voor de jaarlijkse aanstelling en evaluaties van de gehele staf.
Daarnaast samen met de technische staf en het Hoofd Jeugdopleiding verantwoordelijk voor de samenstelling, beoordeling en scouting van de A–selectie. Bestuurslid Voetbalzaken is ook de Selectie Manager van de A-selectie en het eerste aanspreekpunt.

Mannen 3 en lager incl. veteranen
Voor mannen 3 en lager en veteranen is de Commissie Senioren faciliterend.
Binnen deze Commissie hebben Wim van der Vorst, coördinator lagere senioren incl. veteranen en Piet van Kraaij, Algemene zaken, zitting.

Het commissie Veldvoetbal mannen is bereikbaar via [email protected]

vvbrabantia-piet-van-kraaij-2020.jpg