NIET VERGETEN

19 augustus 2019 15:15

Inmiddels zijn de eerste trainingen achter de rug. Nog niet iedereen heeft de contributie voldaan. Wij verzoeken je dit per omgaande over te boeken naar IBAN NL58 INGB 0002 9788 16 ten name van vv Brabantia. Vermeld hierbij het factuurnummer en het debiteurnummer (dit is je KNVB-nummer) zodat wij de ontvangen bedragen eenvoudig kunnen plaatsen.

Controleer of de gegevens in de brief juist zijn en geef de ledenadministratie door wanneer dit niet zo is. Denk aan een gewijzigd rekeningnummer voor de automatische incasso, of dat je alsnog hebt besloten om te stoppen bij Brabantia. De wijzigingen kunnen doorgegeven worden via het formulier op de website te vinden via www.vvbrabantia.nl/wijzigen en afmeldingen kunnen via het formulier doorgegeven worden dat te vinden is op www.vvbrabantia.nl/afmelden - andere manieren worden sinds mei van dit jaar niet meer geaccepteerd!

Wanneer je de contributie niet in één keer kunt betalen en dus een betalingsregeling wilt treffen, dan kun je contact opnemen met de ledenadministratie op [email protected] - ook voor overige vragen over de contributie.

De hoogte van de contributie voor het seizoen 2019/2020 is als volgt (per heel seizoen):
  • Senioren heren en dames veld € 211
  • Senioren oproepkrachten  € 76 (zie voor toepassing van deze regeling het contributiereglement)
  • JO18-19 € 196
  • JO16-17 € 190
  • JO14-15 € 182
  • JO8 t/m JO13 € 166
  • JO6-7 (mini's) € 98
  • Senioren heren en dames zaal per team € 1.250,--
  • Veteranen € 79
  • Donateurs en rustende leden € 42
  • Functionarissen (leiders, trainers etc.) die niet voetballen € 0