Trainingsschema 2019/2020: we zijn weer begonnen!

18 augustus 2019 10:45

Het is weer een hele puzzel geweest maar het trainingsschema voor het komende seizoen 2019/2020 is eindelijk rond.

Vanaf morgen maandag 19 augustus worden alle teams weer verwacht om te trainen, aangezien in het weekend van 31 augustus/1 september voor alle teams er een wedstrijd wacht. Diverse teams hebben ook op zaterdag 24 augustus een oefenwedstrijd, welke teams dit zijn is te vinden onder het kopje Wedstrijden --> Programma.

Het trainingsschema is hier te vinden

Let op: in verband met de beschikbaarheid van de natuurgrasvelden gaat dit trainingsschema pas in in de week van maandag 2 september. Tot die tijd zullen alle trainingen op de beide kunstgrasvelden plaatsvinden, wie er uiteindelijk op welk deel traint is aan de coördinatoren van de betreffende groepen.

De keeperstraining van de jeugdafdeling start pas in de week van maandag 2 september.
De lagere seniorenteams die op dinsdag en donderdag trainen kunnen pas vanaf maandag 2 september op die avonden trainen, de trainingen van Hoofdselectie en JO19-1 hebben voorrang boven hun trainingen. Voor uitwijkmogelijkheden, informeer bij Wim van der Vorst.
De trainingen van de mini's starten op zaterdag 31 augustus, op 24 augustus is er een bijeenkomst voor alle ouders van de mini's in de kantine.

Algemeen: de totstandkoming en uitvoering in de praktijk ligt in handen van de coördinatoren, die sinds dit seizoen samen de commissie voetbalzaken vormen. Bij vragen en/of opmerkingen kun je bij je coördinator terecht. Wie dit is, zie de pagina Wie is wie van de commissie Voetbalzaken.