Wim van der Vorst ontvangt vrijwilligers-oorkonde

16 september 2019 7:45

Voor zijn inzet voor de vereniging in de afgelopen meer dan 25 jaar heeft Wim van der Vorst, sinds mei van dit jaar gestopt als clubscheidsrechter maar nog steeds actief als wedstrijdsecretaris voor de senioren en begeleider van pupillenscheidsrechters, van de gemeente Eindhoven de vrijwilligersoorkonde ontvangen.

Afgelopen zaterdag werd Wim tijdens zijn reguliere werkzaamheden, en eigenlijk net voordat hij naar huis wilde gaan (Hanny bedankt!) in het zonnetje gezet door Renate Richters, wethouder voor onder andere jeugd in de gemeente Eindhoven. Hij ontving hierbij, onder het toeziend oog van zijn vrouw Annemarie, een flinke oorkonde en een vrijwilligerspenning.