Kerst- en Nieuwjaarswens

21 december 2020 14:00

We kijken allemaal uit naar het nieuwe jaar om weer lekker te gaan voetballen en daarna in het paviljoen een drankje te nuttigen en samen aan de bar te hangen! Maar zover is het nu nog niet. We gaan eerst - als echte Brabantianen - een goed einde maken aan dit bijzondere jaar. Het verleden heeft al vaker bewezen dat wij ons als club snel kunnen herpakken, want voetbal is vooruitkijken!

Gezelligheid en verbondenheid is een gevoel dat je op vele manieren kunt overbrengen op anderen. Maak er dus mooie feestdagen van en zorg goed voor elkaar, dan kan in januari die kerstboom weer van het veld af om lekker te gaan sporten!

Het bestuur wenst iedereen een gelukkig, sportief maar vooral een gezond 2021.