Jeugdtrainers nemen afscheid

26 april 2021 13:15

Afgelopen donderdag (22 april 2021) hebben drie jeugdtrainers, Miguel Martinez, Mark Frijters en Mariusz van Grunsven, binnen D’n Brab de 3 EMMETJES genoemd, hun laatste training verzorgt bij JO13-1 en JO15-1.

Na jaren tomeloze inzet voor de jeugd van vvBrabantia stoppen ze nu als jeugdtrainers. Na de laatste training nam
Hoofd Jeugdopleidingen Mustafa Peljto het woord en bedankte Miguel, Mark en Mariusz voor hun bewezen diensten.

Namens het voltallige bestuur, Commissie Technische Jeugdcommissie, collega trainers en alle overige clubleden
onze grote dank aan deze mannen.

vvBrabantia-Jeugdtrainers-02.jpgvvBrabantia-Jeugdtrainers-01.jpg