Mannen bedankt

28 augustus 2022 14:30

Mannen enorm bedankt!
Het is elk seizoen weer een uitdaging om alle velden, trainingsgoals etc. weer op tijd up-to-date te krijgen. De velden moeten opnieuw worden belijnd, meer dan 50 goals moeten van netten worden voorzien en een groot gedeelte op hun plaats worden gezet.

Weinig mensen staan erbij stil en vinden het vanzelfsprekend dat al deze werkzaamheden zijn uitgevoerd bij aanvang van het nieuwe seizoen. Voor al deze werkzaamheden is onze Koos vele uren en dagen bezig geweest.

Namens alle Brabatianen KOOS bedankt, je bent een TOPPER.

Voor al onze voetballende leden zijn er het komend seizoen nieuwe wedstrijdtenues van onze nieuwe kledingleverancier Brandsfit met het merk Patrick (meer info volgt). Afgelopen week werden er 10-tallen dozen met kleding op het sportpark afgeleverd. Ik had geen idee hoe ik deze grote hoeveelheid moest aanpakken. 75 Teams voorzien van shirts, broeken en kousen.

Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen met veel hulp van  Raymond en Mitchel. In 2 dagen tijd hebben we alle kleding gesorteerd en netjes per team klaargelegd voor aanvang van de competitie.

Raymond en Mitchel enorm bedankt voor jullie bijdragen SUPER.

Peter Kruizinga, manager facilitaire zaken.