Mag ik me even voorstellen? Dave van der Sanden

31 augustus 2022 10:45

Mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Dave van der Sanden en sinds kort mag ik als aspirant bestuurslid onderdeel uitmaken van het bestuur van vvBrabantia.
Ik ben 47 jaar oud, getrouwd met Maike en vader van een 23-jarige dochter. Na ruim 46 jaar in Eindhoven gewoond te hebben, waarvan de laatste 14 maanden in het mooie Strijp, ben ik sinds begin augustus woonachtig in Best.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als Inspecteur en Kwaliteitsregisseur bij de afdeling Handhaving van het UWV.

Als echte Brabander houd ik van lekker eten en ben ik wel een Bourgondiër te noemen. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te koken, nieuwe gerechten uit te proberen en sta ik graag achter de barbecue. Daarnaast bezoek ik ook graag de thuiswedstrijden van FC Eindhoven.

Sinds 5 jaar ben ik lid van carnavalsvereniging de Kletsmeiers welke hun residentie heeft in Sportcafé Brabantia. Al snel voelde ik mij thuis bij Brabantia en begon deel te nemen aan activiteiten en bezocht ik wedstrijden van onder andere het eerste elftal.
Sinds vorig jaar ben ik ook (niet spelend) lid. In mei van dit jaar werd ik door een aantal bestuursleden benaderd om eens na te denken over een bestuursfunctie. Ik voelde mij vereerd en na overleg met het thuisfront heb ik besloten om ja te zeggen tegen deze mooie uitdaging.

Binnen het bestuur ben ik verantwoordelijk voor de portefeuille sponsoring. De komende periode wil ik gaan gebruiken om kennis te maken met onze huidige sponsoren. Uiteraard heb ik ook als doel om nieuwe sponsoren aan onze mooie verenging te binden. Ken jij, of nog beter, ben jij iemand die Brabantia wil ondersteunen neem dan contact met mij op via [email protected], dan maken we een afspraak!

Tot slot hoop ik bij de algemene ledenvergadering in november het vertrouwen te krijgen van de leden om me de komende jaren met hart en ziel in te kunnen zetten voor deze prachtige club!

Groeten en tot ziens,

VIVA VIVA BRABANTIA!