Start voetbalseizoen. Nieuwe clubtenue en webshop

7 september 2022 18:00

Nieuwe kledingleverancier, shirtsponsor en de introductie van de webshop.

Beste leden, het nieuwe seizoen staat weer voor de deur. Hopelijk heeft iedereen een goede vakantie gehad en er weer zin om de groene zoden te betreden. Bij de start van het nieuwe seizoen zijn er een aantal zaken die gaan veranderen:
• nieuwe sportkleding
• nieuwe hoofdkledingsponsor
• een webshop

Met ingang van het seizoen 2022-2023 hebben we een nieuwe kledingleverancier. De firma Brandsfit met het merk Patrick gaat de komende 4 seizoenen onze kledingleverancier worden. Samen met Brandsfit hebben we het ontwerp van het wedstrijdtenue aangepast. De kleuren blauw-rood blijven uiteraard staan maar het design is gerestyled. Tijdens de laatste ALV hebben we het wedstrijdtenue gepresenteerd samen met de nieuwe shirtsponsor “Wonen & Welzijn”.

Wonen & Welzijn zal de komende 4 seizoenen op alle wedstrijdshirts te bewonderen zijn. Alle voetballende leden, mannen, vrouwen, jong en oud gaan de komende jaren dezelfde mooie uitstraling hebben.

We gaan helaas afscheid nemen van onze huidige kledingleverancier “Masita”. Aan 15 jaar goede samenwerking komt nu een einde en ook van het winkelbezoek gaan we afscheid nemen. We krijgen een webshop.

De webshop is een onderdeel van onze overeenkomst met Brandsfit. Zij bouwen, vullen en exploiteren de webshop. vvBrabantia krijgt eigen pagina’s met haar kledingaanbod. Hier kunnen leden hun wedstrijd- en trainingskleding kopen tegen aantrekkelijke prijzen.

Nieuw wedstrijdtenue
Komend seizoen gaat er een en ander veranderen met de kleding. Alle elftallen ontvangen een tas met de wedstrijdshirts. Deze worden door vvBrabantia beschikbaar gesteld en moeten na gebruik weer terug in de tas.

Dus je hoeft geen wedstrijdshirt meer aan te schaffen. Daarnaast ontvang je een voetbalbroek en kousen. Broek en kousen krijg je eenmalig van de vereniging. Voor vervanging moet je zelf zorgen via de webshop.

Trainingskleding koop je in de webshop. In de webshop worden ook volledige pakketten aangeboden. Masita kleding mag afgedragen worden. We gaan er van uit dat over ongeveer 3 jaar de hele vereniging in Patrick kleding rondloopt.

We bedanken Masita voor de jarenlange samenwerking en heten Brandsfit welkom als partner voor de komende jaren.

Meer informatie over de webshop

Meer informatie over het nieuwe clubtenue