Mag ik me even voorstellen? Erwin Kruizinga

4 oktober 2022 10:30

Mag ik me even voorstellen? Nieuw (aspirant) bestuurslid Voetbalzaken Erwin Kruizinga.

Mijn naam is Erwin Kruizinga en sinds kort mag ik als aspirant bestuurslid Voetbalzaken onderdeel uitmaken van het bestuur van vvBrabantia.

Ik ben 51 jaar oud, vader van Sander (19) en Kim (17, spelend in JO17)
Geboren in Strijp, opgegroeid in Gestel, en na periodes in Veldhoven en Meerhoven nu alweer 15 jaar woonachtig in Riethoven.

Als voetballer bij Brabantia actief geweest vanaf de mini’s t/m C-jeugd (JO15), daarna 4 seizoenen bij FC Eindhoven, en weer terug naar Brabantia waar ik 10 jaar in de selectie heb gespeeld, een jaartje in Brabantia 4, de Veteranen. In 2007 ben ik verhuisd naar Riethoven en heb daar nog aantal jaren in het 4e gespeeld. Verder was ik enkele jaren jeugdtrainer bij zowel vvBrabantia, FC Eindhoven als Riethoven. Ook was ik ooit jeugdprins bij Brabantia met carnaval en een paar jaar lid van de carnavalsvereniging. Sinds 2022 ben ik weer vaker bij Brabantia te vinden doordat Kim hier is gaan voetballen. Als eerste kwam er een vraag vanuit het bestuur om de vrouwenafdeling van Brabantia, in het kader van het 100-jarig bestaan, nieuw leven in te blazen. Inmiddels hebben we het eerste seizoen achter de rug met 2 11x11 teams op zondag en twee 7x7 teams op vrijdagavond.

Toen Hennie van der Gouw aangaf dat hij wilde stoppen als bestuurslid voetbalzaken kreeg ik al snel de vraag of ik dit wilde overnemen. Na een korte proefperiode heb ik aangegeven dat ik deze uitdaging graag aan wil gaan. Per 01-07-2022 neem ik alle taken die verband houden met voetbal voor mijn rekening. Dat een voetbalvereniging met bijna 1300 leden een uitdaging is kan ik inmiddels wel zeggen. Er valt altijd wel iets te doen. Daarom ben ik ook op zoek naar leden die mij in deze rol kunnen en willen ondersteunen. Want de vereniging is voor ons samen en samen kunnen we veel werk lichter maken.

In het dagelijks leven ben ik inmiddels 22 jaar werkzaam als Senior Accountmanager bij Nh1816 verzekeringen. Een particuliere schadeverzekeraar uit het Noord-Hollandse Oudkarspel. Voor de voetballende leden, ja die bij jullie op de nieuwe tenues staat.

Als doel heb ik om onze leden zonder zorgen te laten trainen, voetballen en plezier te maken in en rondom ons sportpark.

Ken jij, of nog beter, ben jij iemand die mij hierin wil ondersteunen neem dan contact met mij op via [email protected], dan maken we een afspraak!