Even voorstellen: Sara Aarts

6 oktober 2022 8:45

Tijdens een gezellig gesprek met een lid van het Bestuur kwam ter sprake dat ze nog een vrouwelijk tintje missen. Van het één kwam het ander…
Vanaf dit voetbalseizoen mag ik deel uitmaken van het bestuur als aspirant Bestuurslid Vrijwilligers.

Mijn naam is Sara Aarts, Nuenen-dwers, gedreven en creatief.

Ik heb een zoon (24) en een dochter (21) en ben een gelukkig partner van Hans Leermakers.

Op doordeweekse dagen ben ik parttime te vinden tussen de bejaarden op Gagelbosch. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om culinair bezig te zijn. Een taart bakken is voor mij piece of “cake”.

Velen zullen mij al kennen van de Activiteitencommissie, Carnavalsvereniging of de bardiensten bij sportcafé Brabantia. Ook verzorg ik de boodschappenmand bij alle thuiswedstrijden van het eerste elftal en doe ik de ticketverkoop. Dit alles doe ik met veel plezier. Kortom, ben ik trots op onze rood-blauwe club en heb ik enorm veel zin om te beginnen als Bestuurslid Vrijwilligers.

Natuurlijk hoop ik ook jullie steun en vertrouwen te krijgen zodat we er samen fantastische voetbalseizoenen van kunnen maken.

Mocht je nog iets van me willen weten of een vraag hebben, schroom niet om me aan te spreken.

Lieve sportgroeten,
Sara Aarts