In memoriam Toon Verlijsdonk

31 oktober 2022 12:00

Op vrijdag 28 oktober 2022 ontvingen wij het bericht dat Toon Verlijsdonk op 87-jarige leeftijd rustig is ingeslapen. Voor zover wij weten heeft Toon zelf nooit gevoetbald bij onze club maar was hij wel, als Strijpse jongen, een volger van het wel en wee van de Botenlaan club.

Pas na zijn pensionering werden hij en zijn broers, Piet en de intussen helaas al overleden Huub ook volgers van het vaandelteam. Gedrieën waren zij aanwezig bij zowel de uit- als thuiswedstrijden en kregen ze al snel de naam De Dalton brothers.

Enkele jaren geleden werd Toon getroffen door een herseninfarct waardoor zijn mobiliteit minder werd en hij afhankelijk werd van een scootmobiel. Ondanks deze handicap bleef Toon een trouwe bezoeker van de thuiswedstrijden tot het helaas niet meer ging. Bij de laatste thuiswedstrijd misten zijn vaste maten hem, ze weten nu waarom.

vvBrabantia wenst de familie Verlijsdonk veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.