Roel Nabuurs en vvBrabantia gaan na drie seizoenen uit elkaar.

10 november 2022 15:45

Roel Nabuurs: “Na 3 seizoenen bij de bloeiende vereniging Brabantia wordt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Maar tot die tijd zal alles er op gericht zijn om het huidige seizoen goed af te sluiten en Brabantia goed over te dragen met een mooie toekomst.

Na het seizoen zal het echte terugkijken natuurlijk pas beginnen maar ik kan wel zeggen dat ik Brabantia ervaar als een warme en open club met fijne mensen. De onderlinge samenwerking zowel op als rond het veld heb ik de afgelopen seizoenen dan ook als zeer prettig ervaren”.

Bestuur vvBrabantia.
Namens het Bestuur van vvBrabantia en de Algehele Commissie Voetbalzaken hebben wij Roel leren kennen als een hele prettige, oprechte, zeer kundige en professionele hoofdtrainer. Daarnaast heeft Roel, tot op de dag van vandaag zich ingezet om het Hoofd Jeugdopleidingen te ondersteunen bij de Academie Jeugdopleiding. Ook heeft Roel regelmatig thema-avonden gehouden voor de vele trainers binnen de jeugdopleiding. Wij wensen Roel uiteraard vanaf het komend seizoen een mooie en passende uitdaging als hoofdtrainer en dat gaat zeker goed komen.