Kenneth Cicilia nieuwe hoofdtrainer seizoen 2023/2024

22 november 2022 11:30

Na meerdere gesprekken voor de functie van Hoofdtrainer, ingaande het seizoen 2023 - 2024, zijn we gisteren tot een akkoord gekomen met Kenneth Cicilia. Kenneth volgt Roel Nabuurs op, die na 3 seizoenen op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.

Kenneth_Cicilia_2022.jpgKenneth is jong, ambitieus, heeft onlangs het UEFA A-trainersdiploma behaalt en was al langere tijd bij de Brabantia selectie betrokken als assistent-trainer. Daarnaast is Kenneth jeugdtrainer  bij FC Eindhoven 017. We zijn een overeenkomst aangegaan voor de duur van 1 seizoen met optie tot verlenging.

Wij hebben heel veel vertrouwen in Kenneth als trainer en persoon. Zijn kennis en verbinding met onze club, selectie en jeugd zullen bijdragen aan een prettige samenwerking…

Namens het bestuur van vvBrabantia

Vanuit Kenneth Cicilia:
Na een aantal jaren assistent te zijn geweest van Maurice Verberne, Ernie Brands en 3 jaar van de fantastische trainer en een geweldig mens Roel Nabuurs is het tijd om op eigen benen te staan. Ik heb zin in deze nieuwe uitdading.