Florian Ross speelde zijn 250ste wedstrijd

30 mei 2023 21:15

Op zondag 21 mei 2023 werd een bijzondere eer toegekend aan Florian Ross. Hij ontving een ingelijste foto en een oorkonde voor het spelen van maar liefst 250 wedstrijden in het 1ste mannenelftal. Deze mijlpaal werd behaald over een periode van 10 jaar, van 2013 tot en met 2023.

De speler heeft gedurende deze periode een enorme toewijding getoond aan de voetbalvereniging. Het spelen van 250 wedstrijden in het eerste elftal getuigt van zijn vaardigheden, doorzettingsvermogen en loyaliteit aan de club.

De oorkonde die hij heeft ontvangen is een tastbare beloning voor zijn prestaties en een erkenning van zijn bijdrage aan het team. Het symboliseert ook de waardering en dankbaarheid van vvBrabantia voor zijn inzet gedurende de afgelopen 10 jaar.

Deze gebeurtenis is niet alleen een moment van trots voor de betreffende speler, maar ook een inspiratie voor andere spelers binnen de vereniging. Het benadrukt het belang van toewijding, consistentie en passie voor het spel.

Florian gefeliciteerd met deze buitengewone prestatie en bedankt voor je inzet en toewijding aan vvBrabantia en je teamleden gedurende de afgelopen 10 jaar.

2.jpg 6.jpg

7.jpg 8.jpg