E-mails inzake contributie: negeren

25 september 2023 16:30

Er zijn vanmiddag door een menselijke fout e-mails verstuurd vanuit Sportlink naar een aantal leden. Deze e-mails hebben een tekst die deels over seizoen 2019/2020 gaat en vervolgens informatie over de betaling van de contributie van 2021/2022 of 2022/2023.

Deze e-mails kun je negeren aangezien de betaling van de contributie al sinds enkele seizoenen via Nikki loopt.

Er is geen sprake van een hack of een data-lek, de gegevens van de leden zijn niet bij personen terecht gekomen waar deze niet horen te zijn.

Excuses voor het ongemak.