Teamfoto's 2018/2019

14 september 2018 14:00

De competitie gaat in het weekend van 22 en 23 september weer van start en om onze kantine weer te kunnen verfraaien worden er in de weekenden van 22/23 en 29/30 september weer teamfoto's gemaakt door onze huisfotograaf Henk van Gameren.

Het programma voor de genoemde weekenden leent zich uitstekend voor het maken van de teamfoto's, in één van de beide weekenden speelt ieder team minimaal 1 keer thuis.

Het is dus een kwestie van voorafgaand aan je eigen thuiswedstrijd tijdig verzamelen bij de ingang van de sporthal, vlug op de foto en weer verder met de voorbereiding op de wedstrijd. De trainers worden ook nog persoonlijk hierover ingelicht.

Helaas kunnen wij niet tegemoetkomen aan verzoeken van teams om op een andere datum op de foto te gaan omdat het team niet compleet is, omdat een van de trainers er niet is of een ander verhaal. Hiervoor hebben we te veel teams en Henk is niet iedere zaterdag en zondag van begin tot eind op het sportpark.

Mochten er toch nog belangrijke zaken zijn die Henk als fotograaf moet weten, dan kun je hem bereiken via [email protected]

Uiteraard zijn de teamfoto's ook weer te koop (zonder lijst) via de bestelformulieren op het wedstrijdsecretariaat. De teamfoto's die er op dit moment hangen (van vorig seizoen) kunnen gratis opgehaald worden op het wedstrijdsecretariaat, zodat we de lijsten weer spoedig kunnen vullen met actuele teamfoto's.