Lid worden van de mooiste voetbalclub van het zuiden?

Onderstaande informatie is bedoeld voor personen die spelend lid van de voetbalvereniging Brabantia willen worden. Indien u na het lezen hiervan nog vragen over het een en ander hebt kunt u altijd contact opnemen met een van onze bestuursleden of een e-mail sturen naar [email protected]

Klik hieronder op de link van de afdeling waarvan u lid wilt worden voor meer informatie over trainingen en wedstrijden. Vanuit de verschillende afdelingen kunt u verder gaan naar het onderdeel "Werkwijze inschrijving en kosten" voor meer informatie over onder andere de hoogte van de contributie.

Binnen Brabantia worden de volgende afdelingen onderscheiden: