Sponsorpakketten

U kunt kiezen uit 5 verschillende sponsorpakketten waarin de mogelijkheden voor iedere sponsor, van klein tot groot, zijn gerangschikt. De pakketten worden afgesloten voor een periode van 3 jaar.

Pakket BRONS € 300,- per seizoen

• Uw bedrijf wordt gepresenteerd op de beeldschermen in het sportcafé voor, tijdens en na de wedstrijden.
  • Vermelding op alle websitepagina’s van vvbrabantia.nl
  • Vermelding op de vvBrabantia App.

Pakket ZILVER € 550,- per seizoen
+ Pakket Brons

• Vrije toegang bij alle thuiswedstrijden van het 1e elftal voor 2 personen.
  • Reclamebord langs het hoofdveld, 244 x 70 cm.

Pakket GOUD € 1050,- per seizoen
+ Pakket Zilver

• Wedstrijd- en sponsorbezoek betaald voetbal.
  • Deelname voor 2 personen aan sponsoractiviteiten. Onder andere Sponsordiner, vrijwilligersavond en excursie.

Pakket DIAMANT € 1650,- per seizoen
+ Pakket Goud

• Deelname voor 2 personen aan sponsoractiviteiten. Sponsordiner, vrijwilligersavond en excursies
  • Deelname mini Voetbal-bedrijventoernooi
  • Gratis organisatie van uw bedrijfsevenementen binnen ons sportcomplex

Pakket PLATINA € 2250,- per seizoen
+ Pakket Diamant

• Reclamebord langs hoofdveld, 488 x 70 cm (dubbele standaardlengte)

Losse sponsoronderdelen
Onderstaande sponsor-onderdelen zijn ook mogelijk, los of combinatie met een sponsorpakket.

Sponsoring clubtenue jeugd
Een clubtenue bestaat uit: shirt, korte broek en kousen. Vanaf het seizoen 2022/2023 wil vvBrabantia uniformiteit in het clubtenue van alle jeugdelftallen doorvoeren. Op alle tenues staan dezelfde logo`s. Voor de sponsoren geldt een regionale naamsbekendheid, gedragen door ongeveer 50 jeugdelftallen.

Sponsoring tenue team mannen 1 en mannen 2 veldvoetbal
Contract loopt voor een periode van 3 jaar. Tot en met seizoen 2024/2025 is sponsoring al voorzien.
Kosten in nader overleg. Inclusief shirts en bedrukking.

Sponsoring tenue senioren
Shirtsponsoring wordt per elftal geregeld. Contracten lopen voor een periode van 3 jaar.
Kosten voor deze 3 jaren worden bepaald in overleg. Kosten zijn inclusief shirts en bedrukking.

Sponsoring trainingspakken en voetbaltassen jeugd, senioren
Trainingspakken en voetbaltassen zijn per elftal te sponsoren met een contractduur van minimaal 3 jaar.
Kosten voor deze 3 jaren worden bepaald in overleg. Kosten zijn inclusief trainingspak, tas en bedrukking.

Reclamebord hoofdveld
Formaat paneel 244 x 70 cm. Full colour print incl. paneel, belettering en plaatsen.
Contractperiode: 3 jaar. Kosten voor 3 jaar € 750,00

Wedstrijdbal
Prijs per seizoen € 120,00

Narrowcasting
Op diverse schermen in het sportcafé. Elk uur 4 x 8 seconden in beeld
Prijs per seizoen € 250,00

Website en App
Vermelding op elke pagina. Prijs per seizoen € 300,00

Alle vermelde prijzen zijn excl. btw.
Kledingsponsor wil zeggen: beschikbaar stellen van wedstrijd-shirt, -broek, -sokken, en trainingspak

Barterdeal

Sponsoring vindt soms ook (gedeeltelijk) plaats via gesloten beurzen; door middel van zogenaamde barterdeals proberen wij samen een creatieve ‘win-win’ oplossing te bedenken.

Maatwerk
Uiteraard zijn er nog vele andere mogelijkheden. Sponsoring op maatwerk ten alle tijde bespreekbaar. Neem contact met ons op.

Contact
Contactpersoon: Dave van der Sanden, tel. 06 5069 5065 of stuur een e-mail naar: [email protected]