Clubtenue

vvBrabantia clubkleding

Kledingreglement
Wij willen als club een zelfde uitstraling hebben. Daarom dragen onze spelende leden, trainers, leiders en ondersteunende vrijwilligers clubkleding bij clubactiviteiten. Hier mag niet van worden afgeweken. Daarnaast is het niet toegestaan ons clublogo te gebruiken voor kleding die niet wordt besteld bij de webshop van vvbrabantia/brandsfit.  Oneigenlijk gebruik van het clublogo en of afwijkende teamkleding van de clublijn leidt tot uitsluiting van het team in de competitie.

De uniformiteit in clubkleding is vastgelegd in het clubkledingprotocol. Alle leden en vrijwilligers van onze club worden geacht hier kennis van te hebben genomen.

Voor alle vragen over de clubkleding: stuur een bericht naar [email protected]

vvBrabantia-clubtenue-001.jpg