Fijne feestdagen

20 december 2023 13:30

Fijne feestdagen, een gezond, sportief en gelukkig 2024.

Beste Brabantianen

Namens het bestuur willen we jullie hartelijk bedanken voor jullie onschatbare inzet en toewijding gedurende het afgelopen jaar. Het is dankzij jullie inzet dat onze vereniging blijft bloeien en groeien. Samen vormen we een hechte gemeenschap die niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten van onschatbare waarde is. Jullie zijn het levende bewijs dat de kracht van vrijwilligerswerk de kern vormt van een bloeiende sportvereniging.

Nu de feestdagen voor de deur staan willen we stilstaan bij de warmte en saamhorigheid die onze vereniging kenmerkt. Of je nu coach bent, kantinedienst draait, het terrein onderhoudt of op een andere manier bijdraagt, jullie maken Brabantia tot wat het is - een thuis voor voetballiefhebbers en een plek waar vriendschappen worden gesmeed.

Laten we samen terugkijken op de hoogtepunten van het afgelopen jaar en vooruitblikken op een nieuw jaar vol sportieve uitdagingen en plezier. We zijn trots op wat we samen hebben bereikt en kijken ernaar uit om onze successen in 2024 voort te zetten.

Tijdens deze feestdagen hopen we dat jullie genieten van de welverdiende rust en quality time hebben met vrienden en familie.

Wij willen jullie alvast uitnodigen voor onze jaarlijkse traditionele nieuwjaarsreceptie die wij in het nieuwe jaar op zaterdag 6 januari 2024 vanaf 16.00 uur vieren in ons sportcafé.

De nieuwjaarsreceptie is een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten, ervaringen te delen en plannen te smeden voor de toekomst van onze vereniging. Jullie aanwezigheid maakt deze gebeurtenis extra speciaal, dus we hopen velen van jullie te mogen begroeten.

Wij als bestuur van vvBrabantia spreken de wens uit dat het nieuwe jaar gevuld mag zijn met voorspoed, gezondheid en vooral veel sportief plezier. Nogmaals hartelijk dank voor jullie onmisbare bijdragen. Samen maken we Brabantia tot een voetbalvereniging waar we trots op kunnen zijn.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen, geniet van het leven maar blijf vooral gezond.

Viva viva Brabantia, namens het bestuur,

Erik Vos, voorzitter